Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia
Skład Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia:
Lp. |
Imię i nazwisko |
Jednostka organizacyjna |
1 |
Dr hab. inż. Sławomir Biruk, prof. Uczelni |
Przewodniczący komisji, WBIA, Katedra Inżynierii Procesów Budowlanych |
2 |
Dr inż. Aleksander Robak |
WBIA, Katedra Mechaniki Budowli |
3 |
Dr inż. Ewa Zarzeka-Raczkowska |
WBIA, Katedra Mechaniki Ciała Stałego |
4 |
Dr Lidia Bandura |
WBiA, Katedra Geotechniki |
5 |
Dr inż. Waldemar Budzyński |
WBIA, Katedra Budownictwa Ogólnego |
6 |
Mgr inż. arch. Katarzyna Drobek |
WBIA, Katedra Konserwacji Zabytków |
7 |
Dr inż. Ilona Szewczak |
WBIA, Katedra Konstrukcji Budowlanych |
8 |
Dr hab. inż. arch. Jan Wrana, prof. Uczelni |
WBIA, Katedra Architektury Współczesnej |
9 |
Dr inż. arch. Hubert Trammer |
WBIA, Katedra Architektury, Urbanistyki i Planowania Przestrzennego |
10 |
Mgr inż. Dariusz Flak |
Lubelska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa |
11 |
Mgr inż. Janusz Fronczyk |
Lubelska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa |
12 |
Dr inż. Maciej Kowal |
WBIA, Katedra Dróg i Mostów |
13 |
Mgr inż. arch. Karolina Plewa |
Stowarzyszenie Architektów Polskich |
14 |
Mgr inż. arch. Kazimierz Kraczoń |
Lubelska Okręgowa Izba Architektów RP |
15 |
Katarzyna Zielińska |
WBIA , student |
16 |
Dominika Tarczyńska |
WBIA , student |
Do zakresu działania Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia należy:
Do zakresu działania wydziałowej komisji ds. jakości kształcenia należy:
1) współuczestniczenie w tworzeniu i doskonaleniu Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia;
2) opiniowanie nowo projektowanych programów studiów pierwszego i drugiego stopnia, studiów podyplomowych, kursów dokształcających i szkoleń;
3) opiniowanie zmian w programach studiów pierwszego i drugiego stopnia, studiów podyplomowych, kursów dokształcających i szkoleń;
4) opiniowanie wniosków o zniesienie kierunków studiów pierwszego i drugiego stopnia, studiów podyplomowych, kursów dokształcających i szkoleń;
5) przeprowadzanie zbiorczej oceny jakości kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych w jednostce organizacyjnej;
6) przedkładanie dziekanowi opinii i wniosków wynikających z analizy:
a) opinii pracodawców, uzyskanych na podstawie informacji z rynku pracy,
b) opinii absolwentów o przydatności nabytych, jak i brakujących elementów z zakresu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych w programach studiów kierunków prowadzonych przez wydział;
c) sprawozdań rocznych, przygotowanych przez rady programowe kierunków studiów prowadzonych przez wydział;
7) analiza wyników studenckiej oceny działalności dydaktycznej nauczycieli akademickich realizujących zajęcia w danym semestrze oraz oceny prowadzonych przedmiotów, a także wyników oceny pracy dziekanatu;
8) ocena programów studiów pod kątem całkowitego nakładu pracy studenta oraz możliwości osiągnięcia założonych efektów uczenia się;
9) przeprowadzanie oceny organizacji procesu dydaktycznego oraz infrastruktury wykorzystywanej w procesie dydaktycznym realizowanym w wydziale;
10) ocena systemu informacyjnego jednostki pod kątem kompletności i aktualności publikowanych informacji o procesie kształcenia i jego jakości;
11) wdrażanie decyzji podjętych przez Uczelnianą Radę ds. Jakości Kształcenia;
12) inicjowanie działań naprawczych związanych z podnoszeniem jakości kształcenia.