Skład Wydziałowej Komisji Wyborczej

Wydział Budownictwa i Architektury

Skład Wydziałowej Komisji Wyborczej na kadencję 2024-2028

  1. Dr inż. Maciej Trochonowicz – przewodniczący
  2. Dr inż. Jarosław Bęc – wiceprzewodniczący
  3. Mgr inż. arch. Piotr Gleń
  4. Mgr Urszula Marquez Skóra - sekretarz
  5. Mgr inż. Wojciech Zbyszyński
  6. Radosław Kostyła

Komunikaty Wydziałowej Komisji Wyborczej

  1. Komunikat nr 1
  2. Komunikat nr 2
  3. Komunikat nr 3
  4. Komunikat nr 4
  5. Komunikat nr 5
  6. Komunikat nr 6
  7. Komunikat nr 7
  8. Komunikat nr 8
  9. Komunikat nr  9
  10. Komunikat nr  10
  11. Komunikat nr  11
  12. Komunikat nr  12
  13. Komunikat nr  13
  14. Komunikat nr  14
  15. Komunikat nr  15
  16. Komunikat nr  16
  17. Komunikat nr  17
  18. Komunikat nr  18
  19. Komunikat nr  19
  20. Komunikat nr  20
  21. Komunikat nr  21
  22. Komunikat nr  22

HARMONOGRAM WYBORCZY NA POSZCZEGÓLNYCH WYDZIAŁACH POLITECHNIKI LUBELSKIEJ (KADENCJA 2024-2028)

WYSZCZEGÓLNIENIE

WBiA

data

godz.

sala

Wybory przedstawicieli pracowników do Kolegium Elektorów Uczelni i Kolegium Elektorów wydziałów w grupie profesorów i profesorów uczelni

04 marca

10:00

Sala RW 101

Wybory przedstawicieli pracowników do Kolegium Elektorów Uczelni i Kolegium Elektorów wydziałów w grupie pozostałych nauczycieli akademickich

04 marca

12:00

312

Wybory przedstawicieli pracowników do Kolegium Elektorów Uczelni i Kolegium Elektorów wydziałów w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi

04 marca

14:00

312

Zgłaszanie kandydatów na przewodniczących RDN

 

18 kwietnia

9:00 -16:00

Sekretariat

104

Spotkanie społeczności wydziału z kandydatami na przewodniczących RDN

 

19 kwietnia

RDNILiT1

12:00

 

 

RDNILiT1

312

 

 

22 kwietnia

RDNAiU2

12:00

RDNAiU2

133

Wybory kandydatów na przewodniczących RDN

 

23 kwietnia

RDNILiT1

14:00

RDNAiU2

12:00

RDNILiT1

312

 

RDNAiU2

334

 

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na przewodniczących Rad Dyscyplin Naukowych

 

 

 

do 26 kwietnia

Zgłaszanie kandydatów na dziekana wydziału

29-30 kwietnia

9:00 -16:00

Sekretariat

104

 

Przedstawienie przez przewodniczących-elektów Rad Dyscyplin Naukowych kandydatów na zastępców

30 kwietnia

Spotkanie społeczności wydziału z kandydatami na dziekanów

 

7 maja

12:00

Aula III

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na zastępców przewodniczących rad dyscyplin naukowych

do 7 maja

Wybory kandydatów na dziekanów

9

maja

12:00

Aula III

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na dziekanów poszczególnych wydziałów

do 20 maja

Ustalenie przez Rady Wydziałów liczby
i właściwości prodziekanów na poszczególnych wydziałach

22 maja

Przedstawienie przez dziekanów-elektów kandydatów na prodziekanów na poszczególnych wydziałach oraz uzgodnienie
z samorządem studentów

kandydatur na stanowiska prodziekanów ds. studenckich

27 maja

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na prodziekanów na poszczególnych wydziałach

do 3 czerwca

Zgłaszanie kandydatów na kierowników katedr w poszczególnych katedrach

27-28 maj

 

10:00 - 16:00

 

Sekretariat

104

Opiniowanie kandydatów na kierowników katedr w poszczególnych katedrach

3-4 czerwca
pon.-wt.

 

 

Przedstawienie przez dziekanów-elektów kandydatów na kierowników katedr

do 7 czerwca

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na kierowników katedr

do 12 czerwca

Wybory                                                                                                                                                          do Rad Dyscyplin Naukowych

RDNAiU2

14 czerwca

12:00  

Sala 334

Wybory przedstawicieli do Rad Wydziałów, a w grupach profesorów i profesorów uczelni  

17 czerwca

11:00

Sala RW 101

Wybory przedstawicieli do Senatu PL
w grupie profesorów i profesorów uczelni

17 czerwca

11:00

Sala RW 101

Wybory przedstawicieli do Rad Wydziału w grupie pozostałych nauczycieli akademickich (adiunkci)

17 czerwca

13:00

Aula II

Wybory przedstawicieli do Rad Wydziału w grupie pozostałych nauczycieli akademickich (asystenci)

17 czerwca

14:00

Aula II

Wybory przedstawicieli do Rad Wydziałów w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickich

17 czerwca

10:00

Aula II

Wybory przedstawicieli do Senatu PL w grupie pozostałych nauczycieli akademickich

17 czerwca

15:00

Aula II

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17