Skład Wydziałowej Komisji Wyborczej

Wydział Budownictwa i Architektury

Skład Wydziałowej Komisji Wyborczej na kadencję 2024-2028

  1. Dr inż. Maciej Trochonowicz – przewodniczący
  2. Dr inż. Jarosław Bęc – wiceprzewodniczący
  3. Mgr inż. arch. Piotr Gleń
  4. Mgr Urszula Marquez Skóra - sekretarz
  5. Mgr inż. Wojciech Zbyszyński
  6. Radosław Kostyła

Komunikaty Wydziałowej Komisji Wyborczej

  1. Komunikat nr 1
  2. Komunikat nr 2
  3. Komunikat nr 3
  4. Komunikat nr 4
  5. Komunikat nr 5
  6. Komunikat nr 6
  7. Komunikat nr 7

HARMONOGRAM WYBORCZY NA POSZCZEGÓLNYCH WYDZIAŁACH POLITECHNIKI LUBELSKIEJ (KADENCJA 2024-2028)

WYSZCZEGÓLNIENIE

WBiA

data

godz.

sala

Wybory przedstawicieli pracowników do Kolegium Elektorów Uczelni i Kolegium Elektorów wydziałów w grupie profesorów i profesorów uczelni

04 marca

10:00

Sala RW 101

Wybory przedstawicieli pracowników do Kolegium Elektorów Uczelni i Kolegium Elektorów wydziałów w grupie pozostałych nauczycieli akademickich

04 marca

12:00

312

Wybory przedstawicieli pracowników do Kolegium Elektorów Uczelni i Kolegium Elektorów wydziałów w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi

04 marca

14:00

312

Zgłaszanie kandydatów na przewodniczących RDN

 

18 kwietnia

9:00 -16:00

Sekretariat

104

Spotkanie społeczności wydziału z kandydatami na przewodniczących RDN

 

19 kwietnia

RDNILiT1

12:00

 

 

RDNILiT1

312

 

 

22 kwietnia

RDNAiU2

12:00

RDNAiU2

133

Wybory kandydatów na przewodniczących RDN

 

23 kwietnia

RDNILiT1

14:00

RDNAiU2

12:00

RDNILiT1

312

 

RDNAiU2

334

 

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na przewodniczących Rad Dyscyplin Naukowych

 

 

 

do 26 kwietnia

Zgłaszanie kandydatów na dziekana wydziału

29-30 kwietnia

9:00 -16:00

Sekretariat

104

 

Przedstawienie przez przewodniczących-elektów Rad Dyscyplin Naukowych kandydatów na zastępców

30 kwietnia

Spotkanie społeczności wydziału z kandydatami na dziekanów

 

7 maja

12:00

Aula III

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na zastępców przewodniczących rad dyscyplin naukowych

do 7 maja

Wybory kandydatów na dziekanów

9

maja

12:00

Aula III

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na dziekanów poszczególnych wydziałów

do 20 maja

Ustalenie przez Rady Wydziałów liczby
i właściwości prodziekanów na poszczególnych wydziałach

22 maja

Przedstawienie przez dziekanów-elektów kandydatów na prodziekanów na poszczególnych wydziałach oraz uzgodnienie
z samorządem studentów

kandydatur na stanowiska prodziekanów ds. studenckich

27 maja

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na prodziekanów na poszczególnych wydziałach

do 3 czerwca

Zgłaszanie kandydatów na kierowników katedr w poszczególnych katedrach

27-28 maj

 

10:00 - 16:00

 

Sekretariat

104

Opiniowanie kandydatów na kierowników katedr w poszczególnych katedrach

3-4 czerwca
pon.-wt.

 

 

Przedstawienie przez dziekanów-elektów kandydatów na kierowników katedr

do 7 czerwca

Akceptacja przez rektora-elekta kandydatów na kierowników katedr

do 12 czerwca

Wybory                                                                                                                                                          do Rad Dyscyplin Naukowych

RDNAiU2

14 czerwca

12:00  

Sala 334

Wybory przedstawicieli do Rad Wydziałów, a w grupach profesorów i profesorów uczelni  

17 czerwca

11:00

Sala RW 101

Wybory przedstawicieli do Senatu PL
w grupie profesorów i profesorów uczelni

17 czerwca

11:00

Sala RW 101

Wybory przedstawicieli do Rad Wydziału w grupie pozostałych nauczycieli akademickich (adiunkci)

17 czerwca

13:00

Aula II

Wybory przedstawicieli do Rad Wydziału w grupie pozostałych nauczycieli akademickich (asystenci)

17 czerwca

14:00

Aula II

Wybory przedstawicieli do Rad Wydziałów w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickich

17 czerwca

10:00

Aula II

Wybory przedstawicieli do Senatu PL w grupie pozostałych nauczycieli akademickich

17 czerwca

15:00

Aula II

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17